Ergens niet mee eens?

Is er iets misgegaan? Heb je een klacht?

Wij doen onze uiterste best om je de best mogelijke behandeling te geven en de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Maar ook wij zijn mensen en ook bij ons kan er iets mis gaan. Omdat klanttevredenheid bij ons op 1 staat vinden wij het erg belangrijk dat je je ontevredenheid aan ons kenbaar maakt. Wij zullen dan ons best doen om eventuele klachten zo snel mogelijk op te lossen.

Wat doe je bij een klacht?

Heb je een klacht, geef hem dan aan ons door! Alleen al door te weten wat er beter of anders kan, zijn wij in staat om onze diensten te verbeteren en te optimaliseren. Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, kun je je klacht per e-mail sturen naar: info@dam.nl. De mail aub richten aan de directie met als onderwerp “klacht” of “ontevreden”. Na ontvangst van je klacht, ontvang je van ons een bevestiging met daarbij onze klachtenprocedure. Zo weet je waar je aan toe bent en wat je van ons kunt verwachten. Uiteraard nemen wij je klacht strikt vertrouwelijk in behandeling!

Daarom Dam!

  • De grootste persoonlijke rijschool van Gelderland.
  • Zeer hoog slagingspercentage.
  • Al 45 jaar de trendsetter in rijopleidingen.
  • Persoonlijke aandacht staat bij ons op één.

Contactgegevens

E-mailadres:
info@dam.nl

Arnhem
Batavierenweg 25D
6841 HN Arnhem
026 – 4461540

Ede
Kerkhoflaan 1
6718 ZH Ede
0318 – 618027